About Me

My photo
Hi! Welcome to my creative blog. I'm Hanna. A 34 year old girl from Sweden. I've been crafting since 2007 and I'm loving it!

Followers

Total Pageviews

My Blog List

Wednesday, September 9, 2009

Mer godis

Är lite dålig med skapandet för tillfället. Jag har så många kort att göra så jag tror det är därför som jag inte har någon inspiration eller lust att skapa något. Så därför surfar jag bara runt på andras bloggar och letar inspiration men jag hittar mest bloggodis. Och det är ju inte fel det heller... :)

- Three Clover Designs har ett härligt bloggodis. Påminner mig om att det snart är höst. :) Yay!!! Bl.a kunde man vinna de här fina papperna.


-
Helen's Craft Haven lottar ut sitt första bloggodis. Klart man vill vara med där. :)

-På
The Squiggle Stamps Blogspot kan man vinna det här fina bloggodiset. :)
Ja, det var väl allt för nu tror jag. Nu ska jag surfa vidare i jakt på lite mer inspiration. :)

1 comment:

  1. Thanks for linking my candy - good luck!
    Helen x

    ReplyDelete

Thanks for stopping by and posting a comment. It brightens my day! :)