About Me

My photo
Hi! Welcome to my creative blog. I'm Hanna. A 34 year old girl from Sweden. I've been crafting since 2007 and I'm loving it!

Followers

Total Pageviews

My Blog List

Saturday, January 30, 2010

Mer ATC-kort

Tänkte lägga upp lite fler ATC-kort som jag har gjort. Nu har jag gjort sammanlagt 20 stycken som jag tänkte skicka iväg till Sister Trading Cards. Kul att se om jag får några tillbaka. :)
Även denna gången har jag använt Landstokens Bubbe-stämplar. Fast det verkar tyvärr som om de har slutat att säljas :( De är ju perfekta till ATC-kort. Annars är det papper från min skräplåda. Perfekt storlek på ATC-kort när man kan använda sig av småsnuttarna som blir över. :) För övrigt är det band från Skapa Hobby och brads från Panduro. "Hi" är en stämpel från Hero Arts sparkle clear stamps: "Cupcakes" och pratbubblan är från Inqueboutiques "Space cadet ".

I made some more ATC's. They are really fun to make, I'm hooked. :) The Bubben-stamps are from Landstoken and they are perfekt when making ATC's. The papers are scraps so I remember know who designed them. The brads are from Panduro and the ribbons are from Skapa Hobby.

No comments:

Post a Comment

Thanks for stopping by and posting a comment. It brightens my day! :)