About Me

My photo
Hi! Welcome to my creative blog. I'm Hanna. A 34 year old girl from Sweden. I've been crafting since 2007 and I'm loving it!

Followers

Total Pageviews

My Blog List

Thursday, February 4, 2010

2 nya LO's

Länge sedan jag scrappade LO's nu, det har mest blivit att jag har gjort kort den senaste tiden. Men nu fann jag lite inspiration så jag kunde göra två stycken. :) 

När jag såg My Mind's pappret kom jag och tänka på en låt av Bob Hund och resultatet blev det här...
Papper: My Mind's Eye "Irresistible Flying High" från deras Irresistible Collection, vit cardstock som jag klippt ut som ett moln
Detaljer: blommor från You Do flower collection "white" och Petaloo Dahlia Box "Sunken treasure", Prima "Say it in crystals", brads från Panduro och sugar coated brads från Doodlebug Design Inc "lily white"

Papper: Svart slät cardstock, Doodlebug Design Inc "White floral fancy", Sassafrasslass "Felicity" från deras Life is Beautiful- collection
Detaljer: Prima Alphabeths "alphabets en floc", 29th Street Market Classic "everyday" tag die cut (item # 291060), knappar från Panduro, blommor från You Do flower collection "frappochino" och Prima "Sweethearts", Prima "Say it in crystals", brads från Panduro, charm (fjäril) från Landstoken

1 comment:

  1. Så fine LO'er. Takk for at du har blitt følger hos meg:)

    Klem Jorunn

    ReplyDelete

Thanks for stopping by and posting a comment. It brightens my day! :)